Google DOCS

El Google Docs és un processador de textos i un editor de fulls de càlcul en línia que es pot utilitzar des del navegador. Algunes de les seves característiques : -Podem crear fulls de càlcul. -Documents de text. -Presentacions. Els arxius s'emmagatzemen en els servidors de Google. Els arxius emmagatzemats poden ser exportats en diversos formats estàndard o ser enviats per correu electrònic. Durant l'edició dels documents, aquests es guarden automàticament per evitar pèrdua d'informació. Una altre característica important és la possibilitat de col·laboració de grups de treball, a més de poder compartir-los amb múltiples usuaris al mateix temps., es crea a partir de la compte del nostre gmail el google docs i així podem compatrir documents. La utilització del GoogleDocs, per realitzar una presentació sobre un tema lliure i en el que hem participat el grup de companyes : Carolina, Irene, Núria, Sílvia i en Gerard. Hem fet una compte cadascú amb el googledocs, desprès ens han convidat als membres del grup i a més tenim un xat per anar parlant amb les persones del grup per fer propostes. Hem adjuntat diferents vídeos i la participació ha estat molt alegre .http://ca.wikipedia.org/wiki/Google_Docs_%26_Spreadsheets Ordinadors i Llibres

diumenge, 24 de novembre del 2013

Cada Infant busca el seu lloc



 Hola a tots/es
Durant aquesta setmana mentre feiem un racó amb els infants de la clase, li he fet un comentari a la mestra sobre el comportament d'alguns infants i m'ha dit que les nenes eren les mes tranquiles que els nens ja que són menys a l'aula però el que em va dir desprès em va sorpredre i vaig poder.ho comprovar al cap d'una estona. Hi ha una nena a l'aula que es dius Julia i que busca ser la protagonista de tot el que es fa , s'avança abans de que vulguis parlar i es una nena molt impacient. Pel que m'ha dit la mestra la nena té baixa autoestima i per qualsevol fet que li pasa es posa a plorar com si algú se li adelanta per agafar una cosa o si li prenen, llavors la Julia també es comporta d'una manera autoritaria cap als seus companys i també amb la seva mestra, li agrada manar molt cap als altres i els i diu el que han de fer i tots l'han de seguir. Es interesant per què és com una lluita de poder cap als altres però al trobar-se insegura amb si mateixa es posa a plorar, ho he observat aquests dies i passa moltes vegades.
A vegades també fa mals gestos cap als seus companys i no sé si creu que es la millor manera de guanyar-se la seva amistat o confiança.
Fa comentaris com "Si no em deixes jugar deixaras de ser la meva amiga", " Aquesta joguina o aquests colors són meus i prou " o "Si no em deixes els colors ja no voldre que estiguis amb mi". I quan li has de rectificar allò que ha fet o diu malament arrenca a plorar , desprès se li passa la rabieta que pugui tenir i torna a jugar.
M'agradaria que si voleu opinar sobre aquesta situació o teniu alguna experiència similar  l'expliquesiu, gràcies.


Gerard Garcia Monreal .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada